PDA

View Full Version : Bergen, Norway

Mitthrawnuruodo
Oct 23, 2007, 05:54 PM
Hei, tar denne på norsk... ;)

Noen som skal innom enten Eplehuset i sentrum (http://www.eplehuset.no/no/eplehuset_bergen.aspx), eller OfficeLine på Fjøsanger (http://www.humac.no/butikker/bergen/mac-carry-bergen.html)?

Vet ikke om det er noe spesielt arrangement på Eplehuset, men OfficeLine inviterer til Demo og Pizza:

Ny versjon av Mac OS X er lansert og vi markerer dette ved å holde langåpent på fredag 26. oktober. Stikk en tur innom å få deg en matbit og delta på en gjennomgang av "Leopard".

Agenda:

16:30 - 18:00: Presentasjon av Mac OS X 10.5
18:00: Pizza og drikke, demonstrasjoner…

NB! Vi kan først selge Mac OS X 10.5 etter kl 18:00. (Hvis du har bestilt på forhånd så kan vi ha det klart til deg.)

Jeg skal ihvertfall innom OfficeLine på Fjøsanger (siden det er der jeg har forhåndsbestilt min kopi av Leopard), men vet ikke om jeg rekker presentasjonene kl halv 5, selv om de sikkert er greie å få med seg.

Andre som kommer? :)

gauchogolfer
Oct 23, 2007, 05:59 PM
I'll be there with bells on.

Wait, where are you talking about again? It sounds cold. And dark. I'll stay here in SoCal, on fire, thank you very much.

Tusen takk :p

Karvel
Oct 23, 2007, 06:03 PM
I've once been there on the ferry from England ;)

Mitthrawnuruodo
Oct 23, 2007, 06:28 PM
Wait, where are you talking about again? It sounds cold. And dark. I'll stay here in SoCal, on fire, thank you very much.Well, Bergen has been kind of on fire the last couple of days, too, though with a MUCH more positive meaning, since the local premiership football team, Brann (literally meaning fire(!)) won the championship for the first time in 44 years:

88222
[photos from the celebration (http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5922)]

Nice for the football fans (and there are quite a few of them), but I couldn't really care less (just don't tell the aforementioned football fans), I'm much more exited over Leopard... ;)

Tusen takk :pIngenting å takke for... ;)

I've once been there on the ferry from England ;)I've taken that to/from Newcastle a couple of times myself... though I prefer flying to a slow boat filled with drunk, bingo playing shoppers... so, are you coming over for the Leopard event...? :p

Can
Oct 27, 2007, 07:49 AM
Så, hvordan gikk det i Bergen? :)

Ble det tatt noen bilder`?

Mitthrawnuruodo
Oct 27, 2007, 08:12 AM
Næh... ikke noen bilder... og heller ikke lange køer oppe på OfficeLine på Fjøsanger, men det var ikke så verst: ca 30 på presentasjonen og gjerne en 20 stykker som kom når klokken nærmet seg 18... ikke gale en fredagskveld 5 km sør for Sentrum... ;)

De hadde ikke fått inn noen familiepakker, men enkeltbrukerpakker var det nok av. :)

Vi kjøpte med oss en iLife '08 også, mens vi var innom...

Noen som var på Eplehuset i By'n?

Can
Oct 27, 2007, 11:18 AM
MMm. Det var ikke Amerikanske/Engelske tilstander i Oslo heller. Personlig venter jeg med Leopard til Januar? Når de nye macbook pro kommer :)