PDA

View Full Version : First look at shadow cat and set


teabgs
Oct 14, 2003, 07:41 AM
it doesnt have the shadows yet, but the rough CG model of the cat is done.

Also a rough set has taken form.

Check it out...will post animation tests within 3 days.

I also put some links up

here's the shizzle (http://www.mindoverpixels.com/thesis.html)

Rower_CPU
Oct 14, 2003, 12:05 PM
Cool...nice cat model. Looking forward to seeing it in action. :)

teabgs
Oct 14, 2003, 02:25 PM
Originally posted by Rower_CPU
Cool...nice cat model. Looking forward to seeing it in action. :)

the model isn't done....it's rough. It's gonna look a lot cooler and scarier when it's finished...I'm just getting started! grrrrrrrr

I need sleep

Rower_CPU
Oct 14, 2003, 03:28 PM
Sleep is for wimps. :p

Mr. Anderson
Oct 15, 2003, 07:13 AM
cool stuff teabgs - like the cat, looking forward to seeing the head.....what about the other characters? They going to be clay?

D

teabgs
Oct 15, 2003, 07:32 AM
Originally posted by Mr. Anderson
cool stuff teabgs - like the cat, looking forward to seeing the head.....what about the other characters? They going to be clay?

D

Nope. They're staying as is. Provides a nice contrast with the metal less organic feel of them and the smooth smokey organic feel of that cat.

Or it will fail miserably.

Either way I learn a lot.

eyelikeart
Oct 17, 2003, 01:30 PM
Originally posted by Rower_CPU
Sleep is for wimps. :p

listen to that! ;)

the cat looks good so far...

your bedroom kinda reminds me of my own currently...

part sleep...part studio/office...part drunk... :eek: :D

teabgs
Oct 17, 2003, 01:36 PM
Originally posted by eyelikeart
listen to that! ;)

the cat looks good so far...

your bedroom kinda reminds me of my own currently...

part sleep...part studio/office...part drunk... :eek: :D

there's a sleep part in my room?!?! :eek:

****... I must have missed that...

eyelikeart
Oct 17, 2003, 02:15 PM
yeah...there's gotta be a drunkie part too, eh? ;)