PDA

View Full Version : Utrecht, Netherlands

Pim
Jun 15, 2008, 05:29 AM
So, on behalf of all the active Dutch MacRumors visitors, I'm setting up a meeting for July 11th. Who's in?

I was planning to go to 'A Mac', the store in the centre of Utrecht city, if they're gonna sell them off course...

Edit: But now it seems the 'Premium Resellers' aren't going to sell them, just the T-Mobile stores. So let's meet up over there, as soon as there is a specific time known...

Napsju
Jun 15, 2008, 02:36 PM
Ik ben er bijna zeker van dat er géén iPhones verkocht zullen gaan worden in de A-Mac. Dit omdat we waarschijnlijk gelijk een woekercontract af kunnen gaan sluiten bij T-Mobile. Mij zul je dus waarschijnlijk 100 meter verderop voor de T-Mobile winkel in de Lange Elisabethstraat 23 vinden. Ik zie je daar!

Sijmen
Jun 15, 2008, 03:36 PM
Klinkt goed, bij T-Mobile. Moet nog wel even de abonnementsprijzen afwachten.

edit: ik had het niet over dat T-Mobile goed is (daar heb ik geen ervaring mee), maar ik doelde op het afspreken daar.

Europe calling
Jun 15, 2008, 04:07 PM
T-Mobile, dacht 't niet. Apple had geen slechtere provider kunnen kiezen.
Ik ga hem op Vodafone laten draaien zodra er een hack is.

Nu nog uitzoeken waar je hem los kunt gaan kopen. Zal wel UK of Belgie worden. :D

Pim
Jun 16, 2008, 11:53 AM
Wat is precies het verschil tussen het kopen bij de A Mac en in een T-Mobile-winkel?

Napsju
Jun 16, 2008, 12:40 PM
Dat ze 'm 99% zeker niet zullen gaan verkopen bij A-Mac.

Sijmen
Jun 16, 2008, 01:23 PM
MacHouse zei iig dat ze hem niet gaan verkopen.

Pim
Jun 17, 2008, 08:28 AM
Hmm, okay. Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat dan...

BillyBobBongo
Jun 24, 2008, 03:32 PM
I was planning to go to 'A Mac', the store in the centre of Utrecht city, if they're gonna sell them off course...

Was chatting with the guys last week, you can only get the phone from the T-mobile store!

Pim
Jun 26, 2008, 05:51 AM
Was chatting with the guys last week, you can only get the phone from the T-mobile store!

So I've heard. Too bad. Anybody know if I can buy one without a contract?

Sijmen
Jun 26, 2008, 08:49 AM
iCentre vertelde me dat ze hem gaan verkopen :) dan haal ik hem daar.

Pim
Jun 26, 2008, 11:20 AM
Abonnementsloos? Dat zou supervet zijn! Ik hoorde dat werknemers in ieder geval wel hun iPhonetjes zonder abonnement kunnen krijgen.... Bastards

Sijmen
Jun 26, 2008, 12:07 PM
Nee dat denk ik niet eigenlijk, lijkt me dat je dan ook gewoon een abonnement moet nemen. Maar dat weet ik niet, de vriendelijke man daar kon me verder ook weinig vertellen.

MacEddd
Jul 3, 2008, 07:33 AM
Dat ze 'm 99% zeker niet zullen gaan verkopen bij A-Mac.

Kijk op www.a-mac.nl (http://www.a-mac.nl).

Het is 100% zeker dat A-Mac de iPhone op 11 juli zal hebben. Maar zoals meestal zal de toevoer langzaam op gang komen.

Je kunt zelfs vooraf al reserveren....

patjem
Jul 6, 2008, 06:10 PM
any news about openinghours TM stores?

patjem
Jul 7, 2008, 09:04 AM
any news about openinghours TM stores?

In Dutch from the TM newsletter:
m je liever de volgende dag naar één van onze T-Mobile Shops? Vanaf
9.30 uur ben je van harte welkom. Ook de Apple Premium Resellers,
Belcompany, MediaMarkt, Saturn en The PhoneHouse zullen vanaf
11 juli de iPhone3G verkopen.