Go Back   MacRumors Forums > Apple Hardware > Notebooks > MacBook Air

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old Dec 6, 2008, 05:16 PM   #1
1rottenapple
macrumors 65816
 
Join Date: Apr 2004
Damn U lazerous damn U!!!! Bought the revB Air

Yup bit the bullet and bought one on amazon for 2430 (without counting the 50 rebate). Anyway, I bought the 1.83 ghz ssd, 128gb of space. THIS THIS IS FAST!!!!

LOL I love how all the apps take like 2 seconds or less to launch. That crazy!!! Compared to my old rev A with 80gb hd. I can't believe the processor is only 1.83, but I've used a macbook 2.16, regular macbook 2.16, and an imac 2.0. This thing is faster than all of them, of course due to the ssd, but still, that's pretty amazing!
__________________
13 retina haswell 8gb 512 ssd, iPhone 5c blue, ipad mini retina 16gb tmobile
1rottenapple is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 05:40 PM   #2
Ironic
Banned
 
Join Date: Oct 2008
Location: In my MBA!
Did you have the lines on the screen problem?
Ironic is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 05:51 PM   #3
1rottenapple
Thread Starter
macrumors 65816
 
Join Date: Apr 2004
What's that? I don't think so. Does it degrade and result in the problem or does it ship with it? Looks find to me. Knock on wood.
__________________
13 retina haswell 8gb 512 ssd, iPhone 5c blue, ipad mini retina 16gb tmobile
1rottenapple is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 07:15 PM   #4
h1d
macrumors regular
 
Join Date: Nov 2008
In which country's amazon did you buy it? (or if you remember the actual item's page.) Maybe it helps people get a better luck if you had no lines.

line thread -> http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=612040
h1d is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 07:38 PM   #5
1rottenapple
Thread Starter
macrumors 65816
 
Join Date: Apr 2004
Is it super noticeable? How do I check or is it one of those things that if you had it you know???

Also, I bought it from the Amazon US. It shipped form a city in Illinois. Really happy with the snappyness of this Computer.
__________________
13 retina haswell 8gb 512 ssd, iPhone 5c blue, ipad mini retina 16gb tmobile
1rottenapple is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 07:43 PM   #6
h1d
macrumors regular
 
Join Date: Nov 2008
Usually if you don't know what it means, then you got the good one.

If you see this at any moment,
http://forums.macrumors.com/showpost...&postcount=134

or see this image in full size flickering,
http://www.keithstravels.com/travelo...oginscreen.jpg

you got a bad one.

I just figured my rev A does flicker on the 1/3 of the right side of the display and slightly on the 1/3 of the left as well... (Somehow the middle isn't affected.)
Never figured it would and never noticed on other uses.
h1d is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 07:57 PM   #7
McGilli
macrumors 6502
 
Join Date: Nov 2008
TO THE OP : just enjoy your machine and don't go looking really, really hard for the lines on your monitor.....
McGilli is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 08:00 PM   #8
1rottenapple
Thread Starter
macrumors 65816
 
Join Date: Apr 2004
LOL yeah, I'm liking this more than my Rev A that's for sure.
__________________
13 retina haswell 8gb 512 ssd, iPhone 5c blue, ipad mini retina 16gb tmobile
1rottenapple is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 6, 2008, 08:26 PM   #9
Ironic
Banned
 
Join Date: Oct 2008
Location: In my MBA!
I didnt want to scare you just wondering if you got a good one you would have notice by now, congrats on a perfect MBA
Ironic is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 7, 2008, 04:08 AM   #10
6SSD4
macrumors member
 
Join Date: Nov 2008
Quote:
Originally Posted by jsupetran View Post
LOL yeah, I'm liking this more than my Rev A that's for sure.
Was the Rev A 80GB HDD or 64GB SSD?
Please say the first one.

Nvm, you had it written in your signature, sorry.
6SSD4 is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 8, 2008, 08:42 AM   #11
aleni
macrumors 68000
 
Join Date: Jun 2006
i owned the rev A. it has a better screen compared to the rev B i just bought. the rev B has thin horizontal lines in white color area. it sucks. but i live with it, since then the thin lines aren't bugging me anymore because it's barely visible. it's not noticable if you are not looking for it.

so i just enjoy the freakin fast rev B with SSD! woosssssh!!!!!!!
__________________
easier to see my post.
aleni is offline   0 Reply With Quote
Old Dec 10, 2008, 10:31 AM   #12
Scepticalscribe
Contributor
 
Scepticalscribe's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Kite flying
Well done and congrats on your wonderful new Rev B MBA; may you both live long and prosper together.

Cheers and good luck
Scepticalscribe is offline   0 Reply With Quote

Reply
MacRumors Forums > Apple Hardware > Notebooks > MacBook Air

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Similar Threads
thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Damn you Apple! ckeck MacBook Pro 68 Nov 3, 2013 07:48 AM
Damn Apple Crazy Badger Buying Tips and Advice 1 Oct 23, 2012 07:05 PM
Damn... Bought a 15'' cMBP but kind of regret not going retina. Star Nuts MacBook Pro 14 Sep 1, 2012 07:02 PM
Damn it... blow45 MacBook Pro 9 Jul 10, 2012 07:47 PM
Damn the Desktop? aaronvan iMac 9 Jun 12, 2012 06:58 AM

Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:58 PM.

Mac Rumors | Mac | iPhone | iPhone Game Reviews | iPhone Apps

Mobile Version | Fixed | Fluid | Fluid HD
Copyright 2002-2013, MacRumors.com, LLC