Edmonton, Alberta, Canada

Discussion in 'iPhone Purchaser Meetups' started by Garemz, Jun 15, 2008.

  1. Garemz macrumors regular

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Location:
    Edmonton Alberta Canada
  2. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #2
    CITY CENTER!!!
    1 minute away from where i work lol
     
  3. ventro macrumors 6502a

    Joined:
    Sep 23, 2006
  4. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
  5. Fulgham macrumors regular

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Location:
    Edmonton, Alberta
    #5
    See and my vote is somewhere near Sherwood Park :p
     
  6. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #6
    way to far
    DOWNTOWN IS CENTRAL!!! one bus from sherwood park lol
    commmon lol
     
  7. ventro macrumors 6502a

    Joined:
    Sep 23, 2006
    #7
    Apple store WEM opens on July 1, so it will definitely be open.
     
  8. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #8
    O WHAT!!
    THERE GOES MY PAYCHECK!!!!! hahaha
    ill go to rogers downtown! be the only one not at work
     
  9. Fulgham macrumors regular

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Location:
    Edmonton, Alberta
    #9
    Well my other issue... is although i would love to be around fellow mac heads... do we really all wanna schedule which store we go to and fight for an iphone... I'd love for them to not have enough
     
  10. Garemz thread starter macrumors regular

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Location:
    Edmonton Alberta Canada
    #10
    Anyone know Rogers Pricing yet?


    I Believe Rogers will be ripping us Canadians off as usual
     
  11. blurredline macrumors 6502

    blurredline

    Joined:
    Feb 22, 2007
    Location:
    Fort McMurray, AB
    #11
    Will Futureshop be selling it as they sell Rogers now, or is this kept to Apple & Rogers stores only?
     
  12. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #12
    yeah i have a feeling rogers will be ripping us off to
    honestly if they do, screw it, ill buy another phone haha
    not going to pay $100 + a month for a phone screw that!

    but i also hope future shop doesn't sell the iphone, cause then ppl will be getting ripped off with there PSP (product service plan) that will promise them care for the iphone that i highly doubt futureshop would ever be able to meet

    who cares if were all at the same place, ill be first in line so no worries ! :D
     
  13. Garemz thread starter macrumors regular

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Location:
    Edmonton Alberta Canada
    #13
    Rogers will Defiantly screw us. I just don't understand why we can not have the same prices as the States, it's not like there is any moving parts for a signal, I don't think their overhead is that high they are making 1000% per person in profits.
     
  14. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #14
    o man i hear u!!!
    we shud start a facebook group to show these prices up rogers A**** lol :)
     
  15. buyusfear macrumors 6502

    Joined:
    Dec 30, 2007
    #15
    Where is it? I went there last week and looked around, but didn't see any "coming soon" or sign of one..
     
  16. Garemz thread starter macrumors regular

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Location:
    Edmonton Alberta Canada
    #16
    I think it right beside sportcheck Entrance 44 I believe.

    Have a look outside they are building something


    Cheers
    Gary
     
  17. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #17
    the apple store is outside the disney store on the upper level
    if i remember correctly its outside the bay
     
  18. GradientMac macrumors regular

    GradientMac

    Joined:
    Dec 5, 2007
    Location:
    Canada
  19. MacHappytjg macrumors 65816

    Joined:
    Mar 24, 2008
    Location:
    Winnipeg
    #19
    i heard it was 89 from my friend, why cant winnipeg get an apple store, then agn we sorta do :confused:
     
  20. GrumpyG macrumors newbie

    Joined:
    Jul 8, 2008
    #20
    Hey everyone in Edmonton. So where is everyone going to get their iPhones?
     
  21. LTFKNW8 macrumors newbie

    Joined:
    Feb 4, 2008
    #21
    Personally.......nowhere.

    I was 100000% ready to get one then Rogers announced their pricing, and that was that.

    Pretty disappointing considering I've literally been without a cell phone since Jan 1, 2008 waiting for this thing!

    Perhaps I don't need a cell phone after all...
     
  22. GrumpyG macrumors newbie

    Joined:
    Jul 8, 2008
    #22
    I'm still not 100% sure I'll be buying it on Friday --- but I'm sure come Friday morning I'll want to get it. Anyone else in Edmonton picking one up on launch day?
     
  23. abz786 macrumors 6502

    Joined:
    Sep 1, 2007
    Location:
    Alberta, Canada
    #23
    i am taking the whole day off
    and finding out which place is getting more iphones then others, looks like i am going to one place early at 615am and waiting in line :) hahaha i want it! miss my old one!!!


    EDIT: if anyone wants to join me in this adventure and lives on the southside, whitemud and southwards, lemme know! PM
     
  24. Garemz thread starter macrumors regular

    Joined:
    Feb 7, 2008
    Location:
    Edmonton Alberta Canada
    #24
  25. GrumpyG macrumors newbie

    Joined:
    Jul 8, 2008
    #25
    Well, with the new data plan announced today ($30 - 6gb) I'm definately getting an iPhone Friday. Thinking Southgate. Called a bunch of Rogers dealers and although they won't give out numbers, the few I talked to said they'll have enough to go around. Lets hope it's true.
     

Share This Page