Worst Desktop Wallpapers

Discussion in 'Picture Gallery' started by efoto, Jun 10, 2005.

  1. efoto macrumors 68030

    Joined:
    Nov 16, 2004
    Location:
    Cloud 9 (-6)
    #1
    Thanks to Chappers I was blinded by a horrid thing earlier today and then with his idea, decided to start a thread devoted to horrid desktops.

    Post the worst of the worst you have or have seen.
     
  2. Phat_Pat macrumors 68000

    Phat_Pat

    Joined:
    May 8, 2004
    Location:
    I Live Where I Live
  3. ScottDodson macrumors 6502

    ScottDodson

    Joined:
    Jan 31, 2003
    Location:
    Chicago
    #3
    Thought this one was pretty bad :(
     

    Attached Files:

  4. Mr. Anderson Moderator emeritus

    Mr. Anderson

    Joined:
    Nov 1, 2001
    Location:
    VA
    #4

    there is no image there

    D
     
  5. JDOG_ macrumors 6502a

    JDOG_

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Location:
    Oakland
    #5
    I think we can establish that anything that is:

    A) Tiled
    B) Flourescent

    Is BAD news. Here are my two additions:
     

    Attached Files:

  6. evilernie macrumors 6502

    evilernie

    Joined:
    Jan 6, 2005
    #6
    Here's the story...

    Ugh.
     

    Attached Files:

    • bb.jpg
      bb.jpg
      File size:
      199.1 KB
      Views:
      376
  7. puckhead193 macrumors G3

    puckhead193

    Joined:
    May 25, 2004
    Location:
    NY
    #7
    here's mine contribution....
     

    Attached Files:

  8. sjpetry macrumors 65816

    sjpetry

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Location:
    Tamarindo, Costa Rica
    #8
    Wow I just stared at that for 5 min. :eek:

    I would never get any work done.
     
  9. puckhead193 macrumors G3

    puckhead193

    Joined:
    May 25, 2004
    Location:
    NY
    #9
    I set that as my desktop one day thinking it was cool ...its moving.... but after a min i changed it because i felt like i was gonna throw-up :cool: :eek:
     
  10. zarathustra macrumors 6502a

    zarathustra

    Joined:
    Jul 16, 2002
    Location:
    Philadelphia, PA
    #10
    Tile this baby. It's an awesome background if you can tile it on a vegetarian's desktop overnight! :)
     

    Attached Files:

  11. MacRy macrumors 68040

    MacRy

    Joined:
    Apr 2, 2004
    Location:
    England
    #11
    Come now.....surely.....
     

    Attached Files:

  12. zelmo macrumors 603

    zelmo

    Joined:
    Jul 3, 2004
    Location:
    Mac since 7.5
    #12
    Well, that explains his apologizing about the quality. Can't get lower rez than 0kb.
    :p
     
  13. Bloo Ice macrumors regular

    Joined:
    May 4, 2005
    Location:
    Kansas
    #13
    Tiled that as my sisters wallpaper....she's a vegetarian. Too bad I'll be out of town when she gets home. Just for the hell of it, I put this in her startup folder....HA HA!!! There's gonna be some throwin up tonight!!
     
  14. Poeben macrumors 6502

    Joined:
    Jul 29, 2004
    #14
    OMG, that is hilarious. The video is definitely more vile than any bloody wallpaper.
     
  15. CubaTBird macrumors 68020

    Joined:
    Apr 18, 2004
    #15
    omg, it was moving! yowza! :p :)
     
  16. runninmac macrumors 65816

    runninmac

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Location:
    Rockford MI
    #16
    OH! i was going to post that!
     
  17. jimsowden macrumors 68000

    jimsowden

    Joined:
    Sep 6, 2003
    Location:
    NY
    #17
    I once set this as my background. See how long you can take it.
    [​IMG]
     
  18. JDOG_ macrumors 6502a

    JDOG_

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Location:
    Oakland
    #18
    Dear god my eyes are bleeding.
     
  19. Brother Michael macrumors 6502a

    Brother Michael

    Joined:
    Apr 14, 2004
    #19
    Wow.

    I don't know if that gets the worst desktop award or the coolest.

    Mike
     
  20. efoto thread starter macrumors 68030

    Joined:
    Nov 16, 2004
    Location:
    Cloud 9 (-6)
    #20
    OMG, lordy lordy thats funny stuff. "I am the keeper of the gem sweater"

    Hmm, sooooo many ideas for that.....:D
     
  21. The Past macrumors 6502

    Joined:
    Aug 17, 2004
    #21

    LOL! True! True!
     
  22. MacFan26 macrumors 65816

    MacFan26

    Joined:
    Jan 8, 2003
    Location:
    San Francisco, California
    #22
    My thoughts went to some of the old OS 9 and lower Apple desktops. Like the one with the bears? Anyone know where to find old Apple patterns anywhere? lol. I remember an old MacAddict CD containing tons of desktop patterns, quite of few of which were horrendous, but nevertheless entertaining. For example the one that was solid blue with folders labeled "untitled folder" all over the pattern. If only I had my older mac handy I'd post these.
     
  23. mad jew Moderator emeritus

    mad jew

    Joined:
    Apr 3, 2004
    Location:
    Adelaide, Australia
    #23

    Hey! :mad:

    Nah, I agree with you there. I dunno why, but it's easily the most appropriate wallpaper I've ever seen on Windows.
     
  24. puckhead193 macrumors G3

    puckhead193

    Joined:
    May 25, 2004
    Location:
    NY
    #24
    make it stop!!!!! ahhhhhhhh :eek:
     
  25. Phat_Pat macrumors 68000

    Phat_Pat

    Joined:
    May 8, 2004
    Location:
    I Live Where I Live
    #25
    lol fixed it. Photobucket was being wierd....
     

Share This Page