Entire Queen Elizabeth's staff called for an emergency meeting


vrDrew

macrumors 65816
Jan 31, 2010
1,317
11,839
Midlife, Midwest
From the New York Times:

The Sun, Rupert Murdoch’s British tabloid, erroneously published an unfinished obituary of Prince Philip online on Thursday morning, with a headline that read, “Prince Philip dead at 95, how did the Duke of Edinburgh die, etc etc.”

The piece, which was published because of a production error, was up for less than a minute on the tabloid’s website, but the headline and introduction continued to appear on Google. “We are mortified this happened,” a Sun executive said. The paper declined to comment formally.
Now that's fake news for ya.

Courtesy, need we say, of the Murdoch press. Careless, spiteful, patently false, badly written and edited, and designed to garner maximum clicks, page-views, and newsstand sales.

The rotten apple doesn't fall far from the Foxy tree.