iPhone 5 reconoce el operador pero no da señal

Discussion in 'iPhone' started by jose.gonzalez.7, Nov 19, 2013.

1. jose.gonzalez.7 macrumors newbie

El iphone reconoce la sim de claro perfectamente pero soy de Costa Rica y acá aparte de claro existe Movistar y kolbi más con estas 2 reconoce el operador pero sin señal he averiguado y no esta bloqueado x imei he restaurado de fábrica desde iTunes y ajustes de red tengo la última versión 7.04 ayuda xfavor :-/!!!

2. lelisa13p, Nov 19, 2013
    Last edited: Nov 19, 2013

lelisa13p macrumors 68000

lelisa13p

You may get more responses if you post in English, for the benefit of readers. :)

* Google translate didn't help me, either.

3. matttye macrumors 601

Google translate:

"The iphone recognizes the sim perfectly clear but I'm from Costa Rica and there is clear here besides Kolbi Movistar and more with these 2 recognizes the signal operator but I found out and not blocked x imei factory I restored from iTunes, and network settings I have the latest version 7.04 :-/ xfavor help!"

I'm lost :confused:

4. kmpoboy2 macrumors 6502

kmpoboy2

Creo q te puedo ayudar pero necesito esta información:

Que iPhone tienes?

Como se venden los iPhones en Costa Rica, están atados a una compañía en específico o los compras a precio regular y usas el sim de la compañía q desees?

Everyone else:

He's asking why his iPhone only shows the name of the carrier when he pops a sim from a carrier other than the one he's using but it doesn't have signal. He's says the iPhone it's not imei locked.

I asked him which iPhone is and how are iPhones sold in Costa Rica , if it's similar to the US.

5. lelisa13p macrumors 68000

lelisa13p

Share This Page