Macbook pro 13 vil ikke tænde

Discussion in 'MacBook Pro' started by jemarr, Aug 5, 2016.

1. jemarr macrumors newbie

Hej venner
    Min Macbook pro 13 fra 2009 vil ikke starte og viser ingen tegn på liv.
    Problemet opstod en aften da jeg på min ferie i Thailand brugte computeren og var ved at løbe tør for strøm. Jeg slukkede og satte derfor computeren til opladning, men næste morgen var den fuldstændig død. Hverken batteriindikator eller noget andet lys giver liv fra sig. Der er heller ikke noget lys i laderen (grøn/orange) når jeg sætter denne til (Jeg kan muuuligvis skimte et meget svagt lys i laderen men det er så svagt, at det er svært at gøre sig sikker på).
    Hvis jeg sætter laderen til min anden macbook pro, som virker, tænder lyset i laderen som det skal. Hvis jeg herefter med det samme skifter laderen over til min døde macbook pro tænder laderen og forbliver tændt
    i ca 1minut for herefter at slukke. Men computeren forbliver død og viser ikke tegn på liv overhovedet.

Jeg har forsøgt at fjerne batteriet, holde powerknappen inde og montere batteriet igen .. men uden held.

Er der nogen gode råd til hvordan jeg får liv i min mac igen .. den er efterhånden temmelig gammel men i god stand da den sjældent bliver brugt så syns det er synd bare at kassere den :eek:(

2. mrex macrumors 68020

mrex

jag tänker att du får mer hjälp om du lämner frågorna i engelska. där var några ord som jag inte föstod...

Share This Page