Sell your old AirPods in CEX in UK for £100!

Discussion in 'iPhone Accessories' started by chillip, Mar 30, 2019.

  1. chillip macrumors 6502a

    Joined:
    Mar 16, 2013
    #1
    I have just been into CEX near me and they gave me £100 for my old AirPods. I was well chuffed with that since their 2.5 years old,the battery isn't great anymore and this is a loss of only £59. Thery were grade A as they had no marks on them etc. Hope this helps others.
     
  2. johnyslats macrumors 65816

    johnyslats

    Joined:
    Mar 14, 2012
    Location:
    Leeds, UK
    #2
    Yeah saw this the other day. Even £78 for grade C is pretty reasonable if your battery has degraded. Not sure I'd fall into grade A, as I have a few marks inside the case that just won't go away :(
     
  3. Ifti macrumors 68020

    Ifti

    Joined:
    Dec 14, 2010
    Location:
    UK
  4. johnyslats macrumors 65816

    johnyslats

    Joined:
    Mar 14, 2012
    Location:
    Leeds, UK
    #4
    Cash price, £116 for credit
     
  5. chillip thread starter macrumors 6502a

    Joined:
    Mar 16, 2013
  6. Bazooka-joe macrumors 68020

    Bazooka-joe

    Joined:
    Mar 12, 2012
    Location:
    Swindon, England
    #6
    Yep That’s what I sold mine for with CEX. A good deal
     
  7. chillip thread starter macrumors 6502a

    Joined:
    Mar 16, 2013
    #7
    Still cant believe it was £100 quid, battery was shot tbh. And they tested it. Not sure what that means mind lol
     
  8. Chairman.Jobbie, Apr 4, 2019
    Last edited: Apr 4, 2019

    Chairman.Jobbie macrumors 6502

    Joined:
    Sep 9, 2011
    #8
    I didnt think there was any value for my old AirPods until this thread - thank you.

    I got £84 because there were a few light scratches on the case ... but it was in brand new box with un-used charging cable. £84 after 2 years+ daily usage and battery at approx 50% thats a decent return - 52% money back.

    So my upgrade to Gen 2 technically cost £115 - decent deal imo for another 2+ years life and latest chip and wireless charging.

    If you took up the battery replacement Apple offer itll cost you £45 per AirPod and thats Gen 1 replacements and you still have an old battery case = £90.
     

Share This Page

7 March 30, 2019