It's Monday ... What Task Did You Not Want To Do?

Discussion in 'Community Discussion' started by Turkish, Jul 16, 2007.

  1. Turkish macrumors 6502

    Joined:
    Jan 12, 2007
    #1
    Many of us reported to our jobs this morning, and I'm sure there was a task that you were dreading coming to work and doing. What is it?

    I have to start reading and editing sections for one of our books this morning and I stressed about it all weekend...
     
  2. Queso macrumors G4

    Joined:
    Mar 4, 2006
  3. Turkish thread starter macrumors 6502

    Joined:
    Jan 12, 2007
    #3
    This is a bitching thread.

    Away you. ;) :D
     
  4. iGav macrumors G3

    Joined:
    Mar 9, 2002
    #4
    I strimmed and mowed the lawns this morning.

    I'm spending this afternoon test driving some cars.

    It's a hard life.
     
  5. iBlue macrumors Core

    iBlue

    Joined:
    Mar 17, 2005
    Location:
    London, England
    #5
    existing.
    (sometimes I feel like I've had just about enough of that)
     
  6. Abstract macrumors Penryn

    Abstract

    Joined:
    Dec 27, 2002
    Location:
    Location Location Location
  7. elfin buddy macrumors 6502a

    elfin buddy

    Joined:
    Sep 16, 2001
    Location:
    Tuttlingen, Germany
    #7
    I've got to meticulously pore over the internal components of a satellite, assign heat loads, generate a thermal model, and then solve it. I've been avoiding doing this for days already, haha :p:eek:
     
  8. Queso macrumors G4

    Joined:
    Mar 4, 2006
    #8
    Ooh. I take it back. I loves me your work :cool:

    Seriously, I'm quite a bit jealous.
     
  9. mpw Guest

    Joined:
    Jun 18, 2004
    #9
    Monday.

    But seriously I'd actually like to be going to work today. It'd be better than spending time applying jobs for letters of rejection.
     
  10. elfin buddy macrumors 6502a

    elfin buddy

    Joined:
    Sep 16, 2001
    Location:
    Tuttlingen, Germany
    #10
    Yeah, it is pretty nice for a summer job. I'm on a co-op placement at the Canadian Space Agency. It's very interesting stuff, but they give me crap software with poor documentation to use...really makes you get creative sometimes!
     
  11. ErikCLDR macrumors 68000

    Joined:
    Jan 14, 2007
    #11
    Bring in the recycling bin and garbage can from the street. haha
     
  12. PlaceofDis macrumors Core

    Joined:
    Jan 6, 2004
    #12
    ditto.
     
  13. KristieMac macrumors 6502a

    KristieMac

    Joined:
    Jun 3, 2007
    Location:
    Harrisburg, PA
    #13
    Make that 3.

    Plus, I don't even feel like getting out of my jammies to GO to work. Let alone having to do work while I am there. Ugh. Mondays.
     
  14. dcv macrumors G3

    Joined:
    May 24, 2005
    #14
    Too much crap I don't wanna be doing... development work, filling out forms, writing letters, chasing crappy revenue & customs people about stuff... meh.




    Oh how I wish I could just be on a little island right now.
     
  15. rdowns macrumors Penryn

    rdowns

    Joined:
    Jul 11, 2003
    #15
    HR paperwork for the 2 new people I hired. Had to do it if I want them to get paid.

    Depsite how hard I look, I can't find people who will work for free.
     
  16. savar macrumors 68000

    savar

    Joined:
    Jun 6, 2003
    Location:
    District of Columbia
    #16
    Sadly, I was working all weekend just so I could get my Monday work done. Wait, does going to work count as something I dreaded doing today?

    Anyway...interesting to see how some people like their Mondays. Is their a thread where people explain what kinds of jobs they have? That would be interesting.
     
  17. devilot Moderator emeritus

    devilot

    Joined:
    May 1, 2005
    #17
    Silly, you're going about it the wrong way. Make listings for interns. :p Okay, but seriously? A lot of interns work for little to nothing.


    Scooping kitty litter before you're fully awake is fun.

    And going to a temp. job you took out of familial obligation that means you get bitched at all day on the phone (by clients), at the office (by aforementioned family), and yet return home to get bitched at some more. :) 'Course, MR isn't the sanctuary it once was, either.
     
  18. ErikCLDR macrumors 68000

    Joined:
    Jan 14, 2007
    #18
    How does cleaning up dog vomit sound to you guys?
     
  19. ezzie macrumors 68020

    ezzie

    Joined:
    Sep 7, 2006
    Location:
    Baltimore, MD
    #19
    make it 4. :p

    seriously, i have to do a whole bunch of things i don't want to do today...but the one thing i'm dreading is this installation manual that i'm working on. i have all these CAD drawings that have been sent to me that are missing lines/details here and there, so i have to scour all of the hundred-or-so drawings to make sure they're complete. then i have to beg the CAD designer to re-export the incomplete drawings...again. then i have to determine which section each unlabeled (don't ask) drawing goes into, in a Fig. 1 fashion. yay.

    so yeah, my monday's gonna suck. :(
     
  20. bartelby macrumors Core

    Joined:
    Jun 16, 2004
    #20
    That doesn't bother me at all.
     
  21. epochblue macrumors 68000

    epochblue

    Joined:
    Aug 12, 2005
    Location:
    Nashville, TN
    #21
    I didn't want to come to work period...does that count? ;)
     
  22. Queso macrumors G4

    Joined:
    Mar 4, 2006
    #22
    Me neither. It's the canine equivalent of nappy changing, only you don't have to do it several times a day :p
     
  23. ReanimationLP macrumors 68030

    ReanimationLP

    Joined:
    Jan 8, 2005
    Location:
    On the moon.
    #23
    Going upstairs.

    I didnt exactly want to listen to my mom about why am I still unemployed. :mad:

    Damn bathroom and food being upstairs. Those traitors.
     
  24. barr08 macrumors 65816

    barr08

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Location:
    Boston, MA
    #24
    Today I dread having to go home and mow the lawn. Work is nice because they hire other people to do that!
     
  25. nickster9224 macrumors 6502a

    nickster9224

    Joined:
    Nov 6, 2006
    Location:
    35 Miles From Chicago, Illinois
    #25
    i have todo chores. but its about time my room gets cleaned.
     

Share This Page