Just ordered me a MBP!!

Discussion in 'MacBook Pro' started by Con-Con, Jul 26, 2007.

  1. Con-Con macrumors newbie

    Joined:
    Jun 10, 2007
    #1
    Yep, finally ordered one. 15'' inch, glossy screen, 2.2GHz, 2GB RAM, 120GB hard drive, and a free 4GB iPod nano. Bad thing is I probably wont get it for three weeks:mad:. That's all good, at least I know it's coming!!!
     
  2. invasian macrumors regular

    invasian

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Location:
    Houston
    #2
    Congrats...same one that I got. You'll enjoy methinks. what color nano did you get?
     
  3. Con-Con thread starter macrumors newbie

    Joined:
    Jun 10, 2007
    #3
    The jet red one. I was gonna get the blue since it kinda matched my school's colors, but it looked a lil too girly for me.
     
  4. hohohong macrumors 6502

    Joined:
    Jun 1, 2007
    #4
    3 weeks? Where are you located? 120 GB? I thought 160GB is the standard?
     
  5. Con-Con thread starter macrumors newbie

    Joined:
    Jun 10, 2007
    #5
    Virginia. I mean that's what the confirmation note said.
     
  6. invasian macrumors regular

    invasian

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Location:
    Houston
    #6
    haha...i got the blue one...haha
     
  7. queshy macrumors 68040

    queshy

    Joined:
    Apr 2, 2005
    #7
    congrats...now let the waiting game begin! be patient - it'll come before you know it :)
     
  8. RedBarchetta macrumors member

    Joined:
    Jul 15, 2007
    #8
    I got the same one, just upped the HD to 160gigs at 5400rpm. I've got a three week wait coming too, it'll kill me.
     
  9. vicious7 macrumors 6502a

    vicious7

    Joined:
    Jul 16, 2007
    Location:
    Jacked into the net...
    #9
    Boy, this MPB 2.2 Glossy is so, cool. Just takin in the new Apple smell is soooo good. ;p

    Hehe...just kidding, boys. The wait killed me too. I found myself constantly logging onto the delivery site checking where my package was...lol. But when you hear that doorbell ring with the UPS guy at the door, it's a sight that can't be explained. :)
     
  10. daisu macrumors member

    Joined:
    Jun 6, 2007
    Location:
    Flushing, Queens
    #10
    I just ordered a MBP. Got the 17" one with the ADC discount. So excited, even though no ipod with it. Oh these long waits.

    At least it's only an estimated shipping date.
     

Share This Page