MacBook Pro Newbie Questions (Student)

Discussion in 'Buying Tips and Advice' started by fussball9999, Oct 15, 2012.

  1. fussball9999 macrumors newbie

    Joined:
    Oct 15, 2012
    #1
    Hey guys, how are y'all doing? :)
    Before explaining to you, what my concerns are, let me introduce myself:
    My name is John, I'm 19 years old and I always wanted to own a MacBook Pro by myself. As you might have realised by now, I am no native English speaker, so I apologise for any errors I'll ever commit regarding your language:p Well, let's get started:

    I am planning on buying the 13 inch MacBook Pro Retina, which will hopefully be released in the very close future, still I got some open questions:

    1. Can I get the student discount right from the beginning when ordering at apple.com or do I have to wait as this is gonna be brand-new when it is released?
    2. Once I get the Pro Retina 13 inch, is there something I need to do right away? Check the serial-number, check the display type? Or anything else?
    3. I'd love to put a fancy sticker on my MacBook, like, for example, shown in IronMan (doesn't have to be that one specifically, just the general idea), is there any supplier shipping to Europe, who is also trustworthy?
    4.Damn, I just can't wait to get my hands on that thing :p


    Thanks in advance
    Cheers
     
  2. dadudeness macrumors regular

    dadudeness

    Joined:
    Oct 31, 2007
    Location:
    de
    #2
    1. If there will be student discount it should be offered starting day one
    2. Nope
    3. Dont know, I'm not much of a fan of those 'fancy stickers'
    4. I bet ;)
     

Share This Page