Become a MacRumors Supporter for $50/year with no ads, ability to filter front page stories, and private forums.
Nej nej nej ... du kan da ikke mene at du vil vente ekstra dage? :D - Man skal da ud og ligge/sidde i kø og snakke apple med en masse andre fans? :D

- Er du fra KBH eller omegn? - tror der (som der plejer) er rigtig god stemning ved de større butikker :)

KBH og min favorit butik er HUMAC på Vesterbrogade

Humac Vesterbrogade
Vesterbrogade 12
1620 København V
Telefon: 7021 5353

og der skal vaere godt stemning jeg håber :D

Nein nein nein, schnell, das ist da wunderspank ja, das good.

gut gedeutscht :p I never understood why so many people know this sentence as it makes absolutely no sense

Maybe...just maybe...I mean bear with me here:

Apple just photoshopped out the home button in the invite because they thought it would look more sleek? Or because they thought including it would draw away from the invites main focus (the screen, the place, date, and keynote). It's not unheard of for companies to alter the picture in advertising to make it look better.

KBH og min favorit butik er HUMAC på Vesterbrogade

Humac Vesterbrogade
Vesterbrogade 12
1620 København V
Telefon: 7021 5353

og der skal vaere godt stemning jeg håber :D

gut gedeutscht :p I never understood why so many people know this sentence as it makes absolutely no sense

OHHH YEAH... vesterbrogade er en god Humac :D ... - Hvilken model skal du ha dig? :)

Apple just photoshopped out the home button in the invite because they thought it would look more sleek? Or because they thought including it would draw away from the invites main focus (the screen, the place, date, and keynote). It's not unheard of for companies to alter the picture in advertising to make it look better.

I agree, "artistic license" is likely.

I hope so, cause I would miss a home-button :)

OHHH YEAH... vesterbrogade er en god Humac :D ... - Hvilken model skal du ha dig? :)

jeg vil gerne har den 32gb wifi og 3g- jeg har ingen brug for den 64gb fordi jeg har en 160gb ipod classic :D.... men jeg er ikke 100% sikker, dig?

jeg vil gerne har den 32gb wifi og 3g- jeg har ingen brug for den 64gb fordi jeg har en 160gb ipod classic :D.... men jeg er ikke 100% sikker, dig?

Ikke tosset :D - Jeg napper en 64gb (eller forhåbentligt 128 gb) - 3G (forhåbentligt 4G) - Jeg er en af de åndsvage personer der aldrig kan nøjes (en meget dyr fornøjelse når det kommer til apple :p

Register on MacRumors! This sidebar will go away, and you'll see fewer ads.